2009. július 27., hétfő

Székhelyszolgáltatás - székhelyszolgálat

Egy vállalkozás alapításakor és bizonyos esetekben egy cég év közbeni változásakor nem szükséges fenntartani egy teljes irodát személyzettel és berendezéssel, s emellett fizetni az esetenként százezer forintos, vagy azt meghaladó bérleti díjat, ill. munkatársak bérét és adó terheit.

A székhelyszolgálat egyszerű és törvényes lehetőség azoknak, akiknek nincs lehetősége a törvényben előírt kellékekkel cégük székhelyét biztosítani, továbbá lehetőség azoknak, akiknek nem célszerű vagy szükséges magas költséggel, önálló személyzettel külön központi irodát fenntartani.

A székhelyszolgálat főleg a jelentős irodai hátteret nem igénylő, változó munkahelyeken tevékenykedő, mikro és kisvállalkozásoknak ajánlott.

Milyen előnyöket nyújt a székhelyszolgálat


- Komplex adminisztratív ügyintézést, postai küldemények kezelése.
- Rendszeres értesítést telefonon, faxon, vagy e-mailen.
- Kedvező díjjak, melyek költségként elszámolhatóak.
- Igény esetén teljes körű könyvelési szolgáltatás.
- Tárgyaló, számítógép és internet használata.
- Nem igényel irodai jellegű beruházást
- Ha elköltözik lakhelyéről, és cégének az a székhelye, akkor nem kell székhelyet módosítania és azt bejelenteni a hivatalos állami szerveknél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése